Office organising

Jij wilt kunnen focussen op inhoud?
Ik creëer daarvoor de ruimte. Letterlijk.

Ik zorg dat de ruimtes die jij en je medewerkers nodig hebben,
overzichtelijk zijn, praktisch georganiseerd en aangenaam om in te werken,
zodat er minder verlies is van energie en tijd.

Heb je dus een kantoor, archief, magazijn…
dat eigenlijk opgeruimd zou moeten worden,
maar waar je zelf de tijd niet voor vindt.
Vertrouw het met een gerust hart toe aan B-organised.

Tijdens een kennismakingsgesprek luister ik naar wat je verwacht en bezichtigen we de
ruimte om een beeld te krijgen van de situatie. Dit gesprek duurt maximaal anderhalf uur.

Op basis daarvan maak ik een offerte met een plan van aanpak.
Na afsluiting van een akkoord, kunnen we van start gaan.

Ervaringen

Al lang stond op het to-do lijstje dat we eens werk moesten maken van het opruimen van ons archief. De publicaties die door begeleiders regelmatig gebruikt werden lagen niet echt overzichtelijk. Er was veel materiaal dat niet meer up to date was. En er was doorheen de tijd van alles binnengeduwd wat er eigenlijk niet thuishoorde. Op een voormiddag hebben we deze klus samen met Vinciane aangepakt. Er zat een behoorlijk tempo in maar aan het eind van de rit was het lokaal helemaal onder handen genomen, was duidelijk wat waar te vinden was en was er een heleboel
ruimte vrijgekomen. Het was weer een toegankelijke archiefruimte.

C.

Ik had als administratief verantwoordelijke voor ons bedrijf het gevoel te verzuipen in de woelige papieren-, email-, takenzee. De coaching door Vinciane heeft er voor gezorgd dat ik me terug de kapitein op mijn schip voel. Mijn bureau is opgeruimd, we hebben lijnen uitgezet voor een beter, logischer klassement en ik heb terug overzicht gekregen dankzij een werkbare planning. Dit geeft me een heel goed gevoel en véél meer werkvreugde.

Organiseren en structureren maakt het leven gemakkelijker en aangenamer!

G.